Η πανδημία COVID-19 είχε πολλές απροσδόκητες συνέπειες στη ζωή μας. Οι περισσότεροι από εμάς ασκούν κοινωνική αποστασιοποίηση, σε μερικούς από εμάς έχουν ζητηθεί να αλλάξουμε ξαφνικά τον τρόπο ζωής μας να εργαζόμαστε από το σπίτι μας ή να παραμείνουμε κλειδωμένοι και, τέλος, να ακυρώσουμε σχέδια και διακοπές. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτές οι αλλαγές μπορεί να είναι πραγματικά αγχωτικές και πολύ συχνά, το άγχος μπορεί να επηρεάσει τον κύκλο μας, τη γενική ευημερία και την υγεία μας.
Προτεραιότητα μας στην Assisting Nature είναι διασφάλιση της ψυχικής και σωματικής υγείας σας υγείας. Με άλλα λόγια, είμαστε δίπλα σας για να παραμείνετε υγιείς, σωστά προετοιμασμένοι και ήρεμοι, έτσι ώστε όταν όλα αυτά τελειώσουν, να ξεκινήσουμε από εκεί που σταματήσαμε.

Πώς επιδρά το stress στην αναπαραγωγική μας υγεία.

Όταν εκτίθεται σε κίνδυνο, το ανθρώπινο σώμα αντιδρά αμέσως απελευθερώνοντας τις ορμόνες του στρες Κορτιζόλη & Αδρεναλίνη. Η κορτιζόλη προκύπτει από την προγεστερόνη, η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή οιστρογόνων και τεστοστερόνης, και οι δύο βασικές ορμόνες του γυναικείου αναπαραγωγικού συστήματος. Ωστόσο, όταν το άγχος διαρκεί πολύ, ο οργανισμός δίνει προτεραιότητα στη χρήση προγεστερόνης για την παραγωγή περισσότερης κορτιζόλης και την καταπολέμηση του άγχους. Ως αποτέλεσμα, το σώμα υπό στρες μπορεί να μην έχει αρκετή προγεστερόνη για τη σύνθεση αναπαραγωγικών ορμονών και για τη διασφάλιση της σωστής λειτουργίας του γυναικείου αναπαραγωγικού συστήματος, το οποίο τελικά μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα γονιμότητας.

Συμβουλές για να διαχειριστούμε καλύτερα το άγχος μας.

Ύπνος
Ο ύπνος επηρεάζει την ικανότητά μας να διαχειριζόμαστε κορτιζόλη και επηρεάζει την ικανότητα του οργανισμού να ρυθμίζει αποτελεσματικά τα επίπεδα των ορμονών.
Προσπαθήστε να καθιερώστε μια ρουτίνας για την κατάκλιση που μπορεί να σας βοηθήσει:
• Ορίστε μια ηρεμιστική ρουτίνα για το βραδινό ύπνο που θα σηματοδοτήσει το σώμα σας για να προετοιμαστείτε για ύπνο
• Έχετε ένα συνεπές πρόγραμμα ύπνου, πηγαίνετε στο κρεβάτι και ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων
• Μειώστε τους τυχαίους ήχους, κοιμηθείτε σε ένα ήσυχο περιβάλλον
• Να αποφεύγετε πολύωρες ανάπαυλες, ειδικά αργά μέσα στην ημέρα
• Αποφύγετε να εργάζεστε τρεις ώρες τουλάχιστον πριν από τον ύπνο
• Αποφύγετε την καφεΐνη αργά μέσα στην ημέρα, ιδανικά ξεκινώντας από το μεσημέρι

Ενσυνειδητότητα
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι παρόντες στο περιβάλλον τους και συνήθως τρέχουν στο παρελθόν ή ανησυχούν για το μέλλον. Αυτό συχνά αυξάνει το άγχος μας ακόμη και όταν δεν είμαστε σε αγχωτικό περιβάλλον. Εξετάστε το γεγονός να δοκιμάσετε διαλογισμό. Οι ελαφρές τεχνικές γιόγκα και αναπνοής ,αποτελούν ένα είδος διαλογισμού που μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα stress αλλά και εύκολα να εφαρμοστεί πριν από τον ύπνο. Επωφεληθείτε σωματικά και ψυχικά από την ανάληψη καθησυχαστικών δραστηριοτήτων καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας για να βελτιώσετε την ικανότητά σας να κοιμάστε καλύτερα τη νύχτα. Ο διαλογισμός και η γιόγκα είναι ιδανικές επιλογές που, μειώνοντας τα επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό , σας βοηθήσει να αποκτήσετε και να διατηρήσετε την εσωτερική σας ειρήνη, ακόμη και σε περιόδους αβεβαιότητας όπως αυτές που αντιμετωπίζουμε τώρα.

Κίνηση.
Εντάξτε στην καθημερινότητα σας περπάτημα για 30 λεπτά, είναι πολύ καλή άσκηση, αλλά το να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή να ακολουθείτε μαθήματα γυμναστικής 2-3 φορές την εβδομάδα στο σπίτι μπορεί να είναι ευεργετικό για σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ασκηθείτε, όπως η πεζοπορία και η ποδηλασία.

Ευγνωμοσύνη.
Μια πρακτική ευγνωμοσύνης αυξάνει τα θετικά συναισθήματα που μπορούν να λειτουργήσουν ως φυσικά χαλαρωτικά για το σώμα. Τo να σκέφτεστε τουλάχιστον ένα γεγονός / άτομο / πράγμα για το οποίο είστε ευγνώμονες καθημερινά, θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τη «συνήθεια» της αναγνώρισης θετικών πτυχών της ζωής σας. Σημειώστε ότι η ευγνωμοσύνη είναι καλύτερη όταν είναι συγκεκριμένη, οπότε σκεφτείτε εστιάζοντας στο γεγονός ή το άτομο και αναγνωρίσετε αυτό που αισθάνεστε.

Μένουμε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας, λοιπόν!
Ακολουθούμε τις οδηγίες των γιατρών μας, προετοιμαζόμαστε σωστά και κρατάμε την ελπίδα ζωντανή!
Οι θεραπείες υποβοήθησης μπορεί να είναι προσωρινά σε παύση αλλά το όνειρο μας να γίνουμε γονείς παραμένει ζωντανό!